Często zadawane pytania
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Tak, możesz bezpłatnie zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.
Jak zmienić walutę? (CZK/€)
Przejdź na dół bieżącej strony i wybierz swoją walutę w sekcji Kraj/Region.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Tak, po prostu napisz do nas na adres info@heykitty.cz.
A co jeśli rozmiar nie będzie pasował?
W ciągu 14 dni możesz wymienić towar na inny rozmiar lub zwrócić go całkowicie bezpłatnie.
Czy masz kody rabatowe?
Tak, możesz użyć WELCOME10 przy pierwszym zamówieniu.
Transport
Kiedy dotrze moja przesyłka?
Staramy się wysyłać produkty tak szybko, jak to możliwe. Czas dostawy wynosi 1-3 dni roboczych.
Gdzie mogę znaleźć numer śledzenia mojej przesyłki?
Numer przesyłki zawsze otrzymasz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
Jakie usługi wysyłacie?
Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Zásilkovny i PPL .
Zapłata
Jakie metody płatności są dostępne?
Możesz wybierać spośród wielu opcji, takich jak przelew bankowy , płatność kartą , GoPay , Apple Pay , Google Pay lub płatność przy odbiorze , aby zapewnić sobie maksymalną wygodę.
Czy wysyłacie towary za pobraniem?
Tak , wysyłamy również towary za pobraniem.